close

原本照JANE老師的課程表,是本週還是維持在胃腸調整的冥想...

但NICO今天接任,把課程換新..

其實NICO老師雖然動作簡單,但時間一拉長,看似簡單,維持不易,我有點手忙頭亂的...

11/11是進入水瓶時代,所以在BE YOGA有個聚會(但我得陪太后去檢查牙齒)

解壓及治癒...

全是簡易坐姿..只動到手...

手啊..維持個十來分鐘同一個動作...然後又換一個動作時....

一場下來..

只有一個字"痠"

後來冥想時,要手隨意舞動時,我根本就動不了....

PAVAN GURU(練習PRAN BANDHA MANTRA)

HEAL ME

I am the light of the soul, I am beautiful, I am bountiful, I am bliss, I am, I am.

Heal me, heal me, my God, Break me, break me through maya's facade.

God's spirit, God's soul, Divine Spirit, make me whole.

Come through me , my Lord of Sa. Heal me, and heal my world.

Ang Sang Wahe Guru(Every cell of me is God.)

主要的鎖印及唱頌!

 

嗯!第二天我就覺得腰好像中間有空隙,無法使全力.....

加油囉!我喜歡KY!

arrow
arrow
    全站熱搜

    PITCH 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()